Лекція «Особливості роботи відділу ІОЦ ЛНТУ»
До студентів кафедри завітав начальник інформаційно-обчислювального відділу ЛНТУ та випускник магістратури спеціальності 015 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» Юрій Гульчук.
Читати далі
Читати далі
ІТ– Universe-2022
Студенти кафедри цифрових освітніх технологій у Фіналі Міжнародної студентської олімпіади з інформаційних технологій «ІТ–Universe-2022»
Читати далі
Читати далі
LNTU WEEKEND
LNTU WEEKEND: в ЛНТУ відбувся день інновацій, технологій та креативу
Читати далі
Читати далі
Обговорення проєктів ОП 2022
Запрошуємо стейкхолдерів до громадського обговорення проєктів освітніх програм "Середня освіта. Інформатика" та "Професійна освіта (комп'ютерні технології)".
Читати далі
Читати далі
Конференція Synergy 2021 - IT Business & IT Education
Представники ЛНТУ та кафедри цифрових освітніх технологій відвідали щорічну конференцію Synergy 2021 - IT Business & IT Education, організовану IТ Ukraine Association.
Читати далі
Читати далі
Захист кваліфікаційних робіт за ступенем вищої освіти «магістр»
На кафедрі цифрових освітніх технологій розпочався захист кваліфікаційних робіт за ступенем вищої освіти «магістр» спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології).
Читати далі
Читати далі
Informatic Game 2021
Informatic Game - ігри розуму, в яких змагалися студенти кафедри цифрових освітніх технологій та учні ТК ЛНТУ!
Читати далі
Читати далі
День студентського самоврядування 2021
Згідно плану заходів до Днів факультету ЦОСТ, на кафедрі цифрових освітніх технологій - День студентського самоврядування: проведи пару!
Читати далі
Читати далі
Перемога в XXII Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика
Кафедра цифрових освітніх технологій щиро вітає студентку групи ПО-21 Соловейчук Марію Анатоліївну із зайнятим ІІІ місцем в XXII Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика!
Читати далі
Читати далі
Інтерв'ю в Мей Маск
Випускниця спеціальності "Професійна освіта. Комп'ютерні технології" Галина Падалко взяла інтерв'ю в Мей Маск.
Читати далі
Читати далі