Науковий керівник: кандидит пед. наук, доцент кафедри професійної освіти та комп’ютерних технологій Сушик Олександр Григорович
Староста наукового гуртка: студентка групи ПНК–31 – Кметь Валентина Сергіївна
Науковий напрям та тематика роботи гуртка: «Розвиток професійної майстерності викладача закладів професійно-технічної освіти».
Студентський науковий гурток «Школа професійного педагога» створений з метою залучення обдарованої студентської молоді до наукових досліджень в галузі професійної освіти,розкритті основних проблем сучасної неперервної професійної освіти (професійно-технічної, вищої та додаткової); тенденцій розвитку, змісту та технологій навчання, методів формування професійного мислення; розвитку професійно важливих якостей та властивостей особистості.
Заняття у гуртку передбачає: викладання засад професійної освіти та методики викладання, що дозволить студентові отримати знання необхідні фахівцеві для подальшої трудової діяльності.
Основні завдання наукового гуртка:
- сприяти підготовці студентів до наукової роботи в галузі;
- розвивати ініціативність та творчість до вирішення навчальних та виховних завдань;
- організовувати та впроваджувати у навчальний процес просвітні лекції й демонструвати фото та відео матеріали для розвитку креативного мислення;
- брати участь у вирішенні практичних задач із впровадження методичних розробок членів гуртка у систему розвитку професійної освіти;
- сприяти формуванню творчої особистості студента шляхом підвищення їх наукової активності під час участі у роботі гуртка;
- розширювати наукову співпрацю зі студентами інших вищих навчальних закладів;
- надавати можливість для розвитку індивідуальних наукових та організаційних здібностей студентів, які зацікавлені у наукових дослідженнях, котрі не входять до стандартного навчального процесу;
- приймати участь у наукових дослідженнях, котрі пов’язані з майбутньою професійною діяльністю.
Студенти, що займаються у науковому гуртку повинні знати:
- поняття, сутність, особливості наукових досліджень;
- завдання планування та організацію наукових досліджень;
- порядок підготовки до постановки та формування наукової проблематики;
- особливості й вимоги диверсифікаційного методу в професійній педагогіці;
- джерела інформації;
вміти:
- використовувати методи і прийоми досліджень у навчальному процесі;
- вивчати та критично осмислювати передовий педагогічний досвід;
- користуватися різними джерелами інформації.
Робота студентського наукового гуртка проводиться згідно затвердженого плану. У 2019-2020 навчальному році у роботі гуртка беруть участь 11 студентів-гуртківців, професорсько-викладацький склад кафедри, а також всі бажаючі. Крім цього, до більшості засідань гуртка запрошуються відомі науковці Луцького НТУ, представники роботодавців та студенти старших курсів, які мають досвід у науковій роботі, а також студенти інших спеціальностей, що навчалися на кафедрі.
Свої знання, наукові результати, вміння із використанням найсучаснішої техніки, студенти вдосконалюють на засіданнях наукового гуртка, де вони отримують навички вкрай необхідні в майбутній професійній діяльності.
Науково-дослідна робота членів гуртка підсилює активний, творчий потенціал студентської молоді в навчальному процесі, слугує потужним засобом відбору кадрів для підготовки молодих вчених, збереження й відновлення наукових шкіл. Фахівці, котрі мають досвід студентської наукової роботи, виявляють креативне мислення, як правило, досягають визначних успіхів у своїй професійній діяльності.
Вузькоспеціалізовані тематичні наукові заходи – це чудова можливість дізнатися більше, послухати цікаві доповіді та розширити кругозір студентської молоді.
Наукові диспути такого ґатунку дуже важливі, адже саме вони являють собою своєрідний плацдарм для професійного зростання фахівця з професійної освіти, рівень наукової дискусії сприяє формуванню творчої особистості студента.
Студенти, які досягли вагомих результатів у науково-дослідній роботі можуть бути рекомендовані науково-методичною радою гуртка та кафедрою для вступу до магістратури.